Selama 7 Bulan


Sunday 9 December 2012

Okay , seriously . Lama tk update blog , sumpah rindu . Tp apakan daya , malas nak update kan , so redha je lahh . HAHA . Okay , ak ct nak story something neh . Sedih jugak lah , tp kena lah terima right . Hehe . Okay , ct dengan IHSAN tade pape dah . Selama 7 Bulan dengan dy akhirnya ikatan kitaorang terputus jua . Nak buat mcm mne kan , takdir yang menentukan segala2-nya . Kalau itu yg telah ditetap kan , mcm mna pun kena lah terima jugak right . Sumpah cakap , sayang gile nak clash tapi kuasa Allah tade sape yg boleh halang kan . Hmm . Ct redha je , hati ct tetap sayang kt dy lg . Tp now dh kureng siket , hmm . Yelahh , ct dh buat mcm2 utk bersama balek ng dy , tp semua usaha tu gagal . So , better ct lupakan je hasrat ct n tumpu pada SPM 2013 next year . Dy pernah cakap nak ct balek tp dy takot nak bersama balik , dy takot kalau dy ulang balek perangai lama dy . Perangai apa , itu secret personal kitaorang lah eh . (tapi jangan pikir bukan2 k) ;) . Ct cuma pegang satu je , 'KALAU ADA JODOH TAK KEMANA' . Jujur tuh maseh sayang kt dy , tp tah lah nak cakap . Hmm . Btw , awak takecare aw . Next year awak dh tade kat sekolah , dh tk dpt intai awak lgik ! Awak , kalau suatu hari kita dipertemukan balek , saya nak setia bersama awak je okayy . Mungkin hari neh kita berpisah right ? Mungkin kelak kita bersama balek , mana tahu kan ? Kuasa Allah tiada tandingan ;) . Awak , saya selalu ingat awak walau sekalypun saya bersama orang laen . Awak , selama kita bersama , awak dh buat saya ketawa dan bahagia . Awak , terima kasih sebab penah happykan saya dulu . Kita tak pernah gaduh kan , hmm . Sumpah cakap , first time lam hidup saya tak pernah bergaduh bila bersama someone . Thanks for everything thats you gave for me . Awak jugak pernah jadik tempat saya mengadu , awak sentiasa dengar luahan hati saya dengan ikhlas n tenangkan saya bila saya menangis . Awak , terima kasih sangat2 . Walaupun kita berpisah sebab salah awak dan juga saya , tp saya tak pernah marahkan awak . Yes , saya tak marah awak sebab apa ? Sebab saya tahu , Allah ciptakan perasaan seseorang itu terbatas . Thats why saya tak marah awak . Awak , saya sayang awak lagik . Awak , jumpa lagik kay . InsyaAllah , kalau ada jodoh kay . Saya SAYANG awak sangat2 ! Loveyou , kbye . :') .
MUHAMMAD IHSAN BIN MOHAMED NAZRI | SITI NURHALIZA BINTI AZMI

18 JANUARI 2012 - 13 SEPTEMBER 2012 
Ni lahh gambar sebagai kenangan raya 2012 . Apapun , kita tetap akan berkawan sampai bila2 ;) . Sayang awak  ♥ .




Post The Girl link


notice !

This is my officially blog.Just an ordinary girl.Please behave yourself.No copycats(!).Please take a look :)

My sites

[Facebook | Twitter | Tumblr]

cute peeps
best view in Google Chrome
right click disabled




# no spamming and childish acts!
PUT YOUR SHOUTMIX CODE HERE


Template Designer : Ayem
Editor : sha's daughter
material: athirah rahim